pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Огляд > Євген Романенко: мінімум 350 наших експертів поділяться знаннями та аналітикою зі ЗМІ
Євген Романенко: мінімум 350 наших експертів поділяться знаннями та аналітикою зі ЗМІ
Огляд

Євген Романенко: мінімум 350 наших експертів поділяться знаннями та аналітикою зі ЗМІ

За півроку роботи медіа-платформа Deadline стала популярною серед науковців.

03.07.2018 11:42 Фото: jcomp / Freepik
Автор:

Євген Романенко: мінімум 350 наших експертів поділяться знаннями та аналітикою зі ЗМІ

Медіа-платформа Deadline.com.ua працює на ринку України вже півроку. За цей час на ресурс звернуло увагу і наукове співтовариство. Проректор Міжрегіональної академії управління персоналом, доктор наук з державного управління, Заслужений юрист України, Президент Всеукраїнської асамблеї докторів наук державного управління Євген Романенко розповідає про переваги Deadline для студентів і експертів.

- Яка важливість проекту Deadline.com.ua для медіа-ринку України?

Є.Р.: Насправді значимість такого проекту досить висока. Нас зацікавив цей проект по ряду причин. Я представляю з одного боку навчальний заклад, і ми з колегами розглядали проект в першу чергу, як майданчик для підготовки фахівців в області PR, засобів масової інформації. Крім того, у нас на базі Міжрегіональної академії управління персоналом працюють безліч громадських організацій, які представляють вчених за профілем в різній діяльності. Наприклад, я представляю Асамблею докторів наук державного управління. Нас в асамблеї близько 350 осіб, ми відповідаємо за широкий пул питань, пов'язаних з державним управлінням. Тому нам цікавий проект ще і як майданчик для спілкування з журналістами для донесення важливої ​​інформації, беручи участь в ролі експертів.

- Яким чином будується робота з медіа-платформою і експертами Асамблеї?

Є.Р.:  Нам цікаво переглядати раз в день запити на надання коментарів. Вони бувають найрізноманітніші, зі сфери економіки, народного господарства, суспільної культури і багато інших. Адже це спосіб підвищувати власний імідж, піарити себе без окремої людини, а також поширювати ті ідеї і знання які у нас є.

Для нас важливо підкреслити свою експертність, ділитись знаннями і давати дієві рекомендації з тих чи інших питань. Зараз насправді імідж експертів дуже низький. Є ті, які вважають себе «експертами у всьому» і вважають, що можуть давати поради в області державного управління, економіки і фінансів, політичного курсу. Це просто смішно. Ми ж хочемо дати можливість тим людям, чиї наукові заслуги визнані державою (доктора наук, доценти, кандидати наук), висловлювати дійсно професійну точку зору, адже за кожним з них стоїть життєвий досвід, роки наполегливої ​​роботи, яка може бути не помітна з першого погляду.

Саме з цієї причини медіа-платформа Deadline стала для нас новим цікавим інструментом, який дозволив би вибудовувати ефективні комунікації з журналістами. Ми уклали договори про співпрацю, як з об'єднанням громадських організацій, так і з вищим навчальним закладом Міжрегіональною академією управління персоналом.

- На ваш погляд, наскільки проект затребуваний в Україні?

Є.Р.:  Вважаю, що такий проект просто необхідний. На європейському медіа-ринку давно функціонують подібні проекти, і я дуже радий, що Deadline з'явився і в Україні. Це вирішує цілий ряд питань і проблем, як журналістів, так і експертів. Сьогодні журналістам явно бракує експертної та точної інформації. Якщо подивитися ефір вітчизняних телеканалів, то там висловлюються одні і ті ж експерти з разу в раз. Ні альтернативної точки зору, немає нових молодих вчених, знавців. Про що це говорить? Про дефіцит інформації, про відсутність в базі контактів інших професіоналів і про небажання редакторів розширяти бази експертів.

Deadline якраз і вирішує ці проблеми. На одній платформі є контакти і форми для зв'язку відразу з сотнями експертів. Досить просто залишити запит, і спікер сам відповість на нього. Це суттєво економить час на створення журналістського матеріалу, а також допомагає молодим і талановитим експертам заявити про себе.

 

Також портал допоможе отримати досвід молодим журналістам: студентам і випускникам. Більшість редакцій не готові співпрацювати з молоддю, а віддають перевагу досвідченим кореспондентам. Платформа допомагає новачкам в професії створити якісний контент, який візьме будь-яке ЗМІ. Це перша ступінь для фахівців.

Зараз ми відпрацьовуємо внутрішню схему роботи, щоб з вересня вже точніше виступити в проекті, ставлячи питання і отримуючи відповіді. Так що ЗМІ можна вже почати продумувати перпективні плани по матеріалам для майбутніх цікавих статей.

- Дякуємо за бесіду!


Якщо у вас залишилися питання по матеріалу або виникли додаткові питання, поділіться з нами! Щоб запропонувати нову тему для блогу - напишіть на contact@deadline.com.ua. Щоб читати нас у Фейсбук, натисніть сюди. 

Євген Романенко
Євген Романенко

Доктор наук з державного управління, професор, Заслужений юрист України, проректор Міжрегіональної Академії управління персоналом. Головний редактор збірника «Публічне урядування», Президент Всеукраїнської Асамблеї докторів наук з державного управління, член Національної спілки журналістів України.

Безкоштовнi Уроки PR Поштою

Рекомендації та цікаві кейси на тему піару та медiа для бізнесу і окремих фахiвцiв

Спецопрос. Выпуск #3: могут ли скандалы стать инструментом продвижения бренда
Огляд
Автор: Карина Крупенченкова

Могут ли репутационные скандалы помочь формированию имиджа и увеличению продаж компании, - об этом мы спросили экспертов медиа-платформы Deadline.com.ua.

09.11.2018 09:37
Спецопрос. Выпуск #3: могут ли скандалы стать инструментом продвижения бренда
Огляд
Автор: Карина Крупенченкова

Могут ли репутационные скандалы помочь формированию имиджа и увеличению продаж компании, - об этом мы спросили экспертов медиа-платформы Deadline.com.ua.

09.11.2018 09:30
Итоговый выпуск #4 для пиарщиков. Что нужно знать о маркетинге PR-специалисту
Огляд
Автор: Карина Крупенченкова

Зачем специалисту по связям с общественностью разбираться в маркетинге и какие инструменты и приемы лучше всего использовать для продвижения товаров и услуг.

02.11.2018 09:27
Спецопрос. Выпуск #2: как заставить платить клиентов сразу?
Огляд
Автор: Карина Крупенченкова

Какие методы привлечения клиентов уже не работают и какими современные технологии пришли им на смену: подборка популярных мнений экспертов платформы Deadline.

01.11.2018 10:12
Трудоустройство за границей: как информировать потенциальных сотрудников
Огляд
Автор: Василь Воскобойник

Как компаниям искать персонал за рубежом и какими методами лучше информировать свою целевую аудиторию.

29.10.2018 08:36
Итоговый выпуск #3 для пиарщиков.
Огляд
Автор: Карина Крупенченкова

Кто и зачем использует "черный" пиар, как выявить заказчика и не допустить возникновения репутационных рисков. Мы собрали самые интересные и важные материалы о "черном" пиаре, а также о методах борьбы с ним. Не пропустите!

26.10.2018 10:06
Показати ще
Порадити статтю

Маєте компетентну думку?
Напишіть зараз у ЗМІ

Розкажіть безкоштовно журналісту про себе, свій бренд або компанію

Почніть зараз!

Обрати медіа

Будьте на зв'язку
з нами!

Підписуйся на нас в
Щоб слідкувати за терміновими запитами журналістів або матеріалами блогу