pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > Особистість Smart PR: 270 характеристик піарника та емпатія

Особистість Smart PR: 270 характеристик піарника та емпатія

Приватна думка

Особистість Smart PR: 270 характеристик піарника та емпатія

17.10.2018 5039

Які якості властиві гарному піарнику та як їх можна розвинути.

Спiкер

Валерий Антонов

Про автора:

Професор, Академік Української Академії Акмеології. Член національної Спілки журналістів України. Автор понад 550 наукових праць, з них 55 – монографій. Інноваційні Інтернет-технології, акмеологічні та комп’ютерні експертні системи; акме- біо-, псіхо-, соціо- медико-біологічні системи, акме- діагностика можливостей людини, акме- гендерологія, статевологія, фемінологія, етасологія, ювенологія...

Створюючи Deadline. Чи кожна людина може займатися зовнішніми комунікаціями або ж це властиво обраним? Як розвинути якості гарного піарника, якщо ви не володієти ними від нарождення,  розповідає професор, Академік Української Академії Акмеології. Член національної Спілки журналістів України Валерій Антонов. Редакція Deadline допомогла викласти думку автора текстом

PR-фахівець - професія не для кожного

Будь-яка людина може бути «просто» - PR-фахівцем, тобто «тобто відкритим для спілкування, але в той же час наполегливим, креативним»! Все залежить від його сили волі, типу характеру, типу темпераменту, психіки, соціотипу та  налаштуванню на самоосвіту, самонаполегливість, самовдосконалення, самовиховання та само визначеність.

Але бути Smart - PR-фахівцем, тобто інноваційним та креативним (прогресивно-перспективно-розумно емпатійним та інтуїтивно-розвинутим) фахівцем – не кожному природою дано за його генетичними успадкованими, освітніми, статусними, іміджевими та виховними можливостями, навіть при дуже великому бажанні! Досвід, зазвичай, грає велику роль у «становленні» (створенні) та розвитку Smart - піарника, але при наявності у нього відповідної карми, генетики, нейро- біологічних задатків до цієї спеціальності.

Якості ідеального PR-фахівця

Їх дуже багато, Наприклад, це наступні якості: порядності, патріотизму, професіоналізму, науковості, технологічності, креативності, емоційності,  антістресовості, емоційного вигорання (burn-out), нейро-гених- здібностей до PR-менеджменту, зацікавленості, емпатійно-комунікаційності, гендерно-статевої сумісностікомплексного (інтегративного) мислення, словникового запасу, структурованості (чіткості) думки, критичності, адекватності, «суб’єктивної об’єктивності», інноваційності, харизматичності, статусності, іміджевості, «родзинковасті», актуалізованості, неупередженості, толерантності, відповідальності, доброчесності, організованості гармонічності, зовнішньої привабливості, замотивованості, зацікавленості тощо.

Крім цього, він повинен мати енергетично-інформаційне фізичне, духовне, душевне і інтелектуальне здоров’я та не мати алкогольно-табачної та наркотичної залежності. Вміти (розвивати) і удосконалювати свої можливості з питань самостійного прийняття рішень в умовах невизначеності і слабої визначеності.

Як стати PR-фахівцем

Розвинути якості, які притаманні ідеальному піанику,  можна, коли є задатки, тобто коли є основа всього того, що перелічено вище! Розвинути, те чого від природи не має – не можливо! Працювати – можна! Але досягти успіху у цій роботі і отримати гармонійне задоволення від такої праці – не можливо. А ще краще, коли така робота є Хобі! Тобто за покликом Душі! Але коли не має успадкованих здібностей, то і поклик душі – не допоможе!  

Для визначення свого професійного життєвого призначення і вибору «своєї професії» існує таке поняття, як «паспорт професії» та «паспорт (портфоліо) конкретної людини». Вони «визначають» на скільки Людина відповідає за своїми якостями (рисами, параметрами, характеристиками тощо) критеріям професії, яку вона хоче обійняти (вибрати, уподобати, вибрати).

Емпатія - важлива якість піарника

Емпатія (дружелюбність, вміння налагоджувати стосунки зі знайомими чи не знайомими людьми) – вельми потрібна тому, що без неї неможливо спілкування з довкіллям: внутрішнім («своїм») і зовнішнім «чужим». Для піар- фахівця потрібна налаштованість (здібність, впевненість, природна якість) на успіх власного проекту.

Deadline допомагає.

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 8026

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!